Leveringsinformatie

Wij leveren aan huis binnen onderstaande zones

Leveringen gebeuren de volgende, of gevraagde werkdag. “Maandag – Zaterdag” tussen 9u en 15u.
Zon- en feestdagen gesloten.

Indien u een andere leverdatum dan de volgende werkdag wenst kan u dit vermelden in de notities bij het afrekenen,

We leveren aan huis met eigen transport in gekoelde bestelwagens voor bestellingen vanaf € 35.
Door hoge brandstofprijzen moeten we voor bestellingen een leverkost aanrekenen volgens bestelde hoeveelheid:
€ 35 tot € 75 = € 10 transport +btw
€ 75 tot € 150 = € 5 transport +btw
€ 150 tot € 300 = € 3 transport +btw
Boven € 300 = Gratis verzending


Valt u net buiten onze leverzone, maar wil u toch graag geleverd worden? Vraag naar de mogelijkheden.

Lege kartonnen

Lege dozen mogen bij een volgende levering teruggegeven worden aan onze chauffeur.
Wij plaatsen deze in quarantaine en zorgen ervoor dat deze op een veilige manier hergebruikt kunnen worden.

Professionele klant

Noteer uw bedrijfsnaam & BTW nummer in de Notities bij het afrekenen van uw bestelling zodat wij u een factuur kunnen opmaken indien gewenst.
Of kijk op onze website voor professionele & HORECA klanten en vraag ons naar onze voorwaarden:
www.josa-delivery.be

Levering tot in zone 2

Retourbeleid

U bent de brandstof voor onze motor, wij doen er dus alles aan om uw ervaring met JosaBOX zo Geweldig mogelijk te maken!

We werken uiteraard met verse en beperkt houdbare producten.
Om de kwaliteit en versheid te zo goed mogelijk te garanderen, vervoeren we onze producten via ons eigen geconditioneerd distributienetwerk. In de zomer koelen onze bestelwagens, in de winter verwarmen ze om bevriezing van de kwetsbare producten te voorkomen.

Toch is dit niet altijd voldoende en indien er toch iets niet helemaal naar wens is verlopen, gelieve ons hiervan zeker op de hoogte te brengen.

Op die manier kunnen wij dit onmiddellijk rechtzetten en onze service verbeteren.

Voor een vlotte afhandeling vragen wij dat klachten binnen de 48 uur na ontvangst van de goederen bij ons gemeld worden.

Dit kan bij voorkeur via mail naar office@josa-delivery.be met duidelijke vermelding van de reden van de klacht met indien mogelijk enkele foto’s ter verduidelijking van uw klacht.
Ook kan u ons telefonisch in de voormiddag bereiken van maandag tot en met zaterdag op het nummer: 02 538 55 13

Na het ontvangen van uw klacht zullen wij samen de beste oplossing zoeken.
Een kort overzichtje van enkele mogelijke oplossingen:
– We betalen het niet conforme product terug.
– We leveren het niet conforme product na.
– We voegen het niet conforme product nogmaals (gratis) toe aan uw volgende bestelling.

Indien er een product teruggestuurd moet worden dragen wij, in samenspraak met de klant, de eventuele kosten hiervoor. Aangezien we ons eigen distributienetwerk hebben zullen retourproducten meestal door onze chauffeurs zelf afgehaald worden.

Let er op dat uw contactgegevens duidelijk vermeld worden zodat wij u vlot kunnen contacteren om de beste oplossing te zoeken.